lunes, 3 de septiembre de 2007

QUANTITAT, QUALITAT

Dilluns, 3 de setembre

Vist que el tema "qualitat" no em donava satisfaccions, vaig optar per canviar i passar a fer quantitat. La setmana passada, doncs, la vaig tancar amb un satisfactori "107", un bon número de quilòmetres, a 13 setmanes de la marató. Ja hem entrat en la setmana 12. El fet d'haver passa dels 100, ja és un punt. D'ara endavant, també està clar que, faci qualitat o no, no hauria de baixar de 100 en cap de les setmanes que resten.

Avui, amb 17 kms, he iniciat la setmana de forma pausada. Probablement àcabarà sent el dia de menor tirada de la setmana...però caldrà veure-ho. Em toca treballar tots els dies, fins diumenge, així que es farà complicat no fallar. Ja veurem.

1 comentario:

joan dijo...

Enhorabona per la quilometrada. Ja em costa seguir te, aviat haure de doblar. jo 107 i 102 i amb intencio de pujar pero veurem com va tot. I vas fer el 10000 o que. Jo a Malgrat primer trofeu de la temporada amb un tercer lloc i un discret pero acceptable 34.14 agafa un... i esmorza.
Be nen esta be escriure pero prefereixo el telefon. A reveure.