miércoles, 19 de septiembre de 2007

DEIXAR DE DORMIR PER COMENÇAR A SOMIAR

Dimecres, 19 de setembre

Falten 10 setmanes per a la marató. El compte enrere segueix avançant de forma imparable. Buscava una cursa i aquest cap de setmana, per fi, debutaré. Hi ha un 10.000 a Las Rozas que em servirà com a primera pedra de toc. Mentrestant, i com feia temps que no anava a fer un test a la Casa de Campo, avui m'hi he apropat. Mai hi vaig entre setmana (m'agrada córrer de bon matí i l'horari de feina em fa difícil l'operació d'agafar el cotxe i creuar Madrid dues vegades...) però les ganes de no deixar passar una altra setmana m'han fet matinar: a les 6:45 sonava el despertador. L'últim dia que hi vaig anar vaig fer 3 voltes (de 4kms) massa pendent de les referències anteriors.

Avui he fet 20 kms. He sortit més tranquil, volia millorar les sensacions i fer una progressió, en les 4 voltes (16'33"-15'54"-15'49"-15'27" [3'53-3'52-3'58-3'43]). Vaig a més, em sento més còmode que fa tres setmanes. L'última volta, a 3'51 de mitjana, em motiva, convida a somiar. Ara no és moment de pensar en si a la marató he d'anar a 3'40 durant tants quilòmetres. Ara és moment de veure que, a poc a poc, les coses van sortint. He dormit poques hores, però segur que aquesta nit, el descans serà més reparador que habitualment. Encara no està prohibit somiar, oi?

No hay comentarios: