domingo, 23 de septiembre de 2007

COMENÇA LA FESTA

Diumenge, 23 de setembre

No sé si toca estar trist o estar content, decebut o satisfet. Tot just arribo de córrer el primer 10.000 de la temporada, a Las Rozas. He fet 36'42...feia temps que en una cursa no em sortia una marca tan dolenta, però tanmateix és el millor dia des que he començat a entrenar per Donostia'07. He anat a 3'40" de mitjana, un ritme que no havia estat capaç de mantenir en cap entrenament i, a més, el recorregut era ple de tobogans.

He començat amb força, animat, però al final del primer quilòmetre ja he vist que aquell no era el meu ritme. He afluixat, mantenint-me sempre entre els 20-25 primers, i quan he passat pel km.8 m'he començat a sentir bé. L'últim mil ha sortit a 3'28 (segueixo millorant el parcial), però no he estat capaç de superar ningú a l'sprint final (mal senyal...sempre acostuma a caure alguna víctima).

En resum, que si m'he ficat en aquesta avenutra serà per alguna cosa. Sóc patidor de mena i no em rendeixo fàcilment. Amb aquesta marca no arribo enlloc, però com a mínim em queda la satisfacció de saber que JA TINC EL RITME. Ara em falta continuar 32 kms. més. Comença la festa!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

penso sincerament que la sensació que t'ha de quedar després d'aquesta cursa és de satisfacció total però no oblidant que queda molta feina per davant. Després de l'acumulació de kms d'aquesta setmana i veient que en cap test de la casa de campo havies conseguit marcar un 4'40'' de mitja en cap volta, penso que el resultat d'avui estableix una progressió ascendent que pinta molt be, tot i que com tu dius sigui una de les teves pitjors marques en un 10.000!! Com tu dius la festa acaba de començar i pinta força be....