miércoles, 26 de septiembre de 2007

M'HE REFREDAT?

Dimecres, 26 de setembre

No sé si és una obsessió o m'hauré referdat. De moment no em trobo malament, però em sembla que dilluns vaig agafar fred. Els últims dies han baixat les temperatures i podria ser que m'hagi agafat desprevingut (a mi?). El cas és que segueixo corrent, no només no he parat sinó que ahir vaig fer 26 kms (avui, més cansat, només 12)...i sento que estic a punt d'enganxar-ne una de bona. Confio haver-me adonat a temps. Res de begudes fredes, llet calenta per esmorzar, camamilla abans d'anar a dormir i una mica més tapat, tant per anar a entrenar-me com per sortir a treballar.
Dels 26 d'ahir n'estic molt content. Vaig començar lentament, però vaig anar augmentant de ritme progressivament. A partir dels tres quarts d'hora vaig sentir com una xispa que s'encenia i vaig anar més ràpid. Sensacional.
Celebro que, tot i que sigui de forma anònima, et vagis animant a escriure. Gràcies a tu també.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ei, abriga't bé, que ara és fàcil enganxar-ho tot!

T'he de dir que per mi la millor medecina per un refredat incipient és fer esport. Abrigadeta i vigilant bé no agafar fred, però entro a la piscina amb moquets i surto com nova...

Ànims que la progressió és ascendent i això per sí sol ja ha de ser una motivació!

Petonets!