jueves, 6 de septiembre de 2007

UNA MITJA MARATÓ

Dijous, 6 de setembre

Això és el que he fet avui: un senyor entrenament de 21 kms. Els primers divuit els hauré fet a 4'25, però al final he apretat i crec que els últims tres els he fet per sota de 4'. Ho necessitava. Sé que no estic ràpid, sé que quan faig tests no en surto satisfet ni content, perquè no estic prou en forma. Però també sé que quan m'he ficat a la dutxa, després de la suada, m'he sentit molt, molt, molt bé. Moltíssim. No em trobo especialment cansat. Vaig amb una mica de son endarrerida, que intentaré anar recuperant als migdies, però em trobo molt millor que la setmana passada i que l'anterior.
Segueixo pensant que vull una cursa, que necessito fer alguna cursa, ritme de competició. M'agradaria arribar a Sant Sebastià amb un mínim de 5 curses a les cames. Així que m'hauré de posar les piles...quan tingui un forat en cap de setmana.
Aquest, de moment, sembla impossible. La cursa més propera és a 50 kms...i em toca treballar.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Els comentaris sobre els meus progressos amb la natació no són comparables, però has de saber que tornant de vacances m'hi he posat molt en sèrio... o el que pot ser molt en sèrio per mi... dos dies a la setmana. Estic a un número de pisicines baix (3 sèries de 12), però tampoc em vull agobiar de moment. El millor de tot: que al reprendre el ritme m'he proposat acostumar-me a fer crowl respirant pels dos costats, per veure si així m'evito aquelles descompensacions de múscul entre braços, ja saps... total, que ho he aconseguit (respirar pels dos costats)! I he guanyat un munt en velocitat amb aquesta petita variació (també em canso una miqueta més, però ja ho superaré).

Per cert, aquí a la feina, com que cada tres mesos m'he de canviar el password i ja se m'acaben les idees... saps quin m'he posat? Doooodric!!! Jejeje!