sábado, 29 de septiembre de 2007

MOLT BÉ, MOLT BÉ, MOLT BÉ

Dissabte, 29 de setembre

Vinc de la Casa de Campo. Vinc animat. Vinc content. No he mirat encara la llibreta d'entrenaments, potser quan ho faci segur que se'm baixa aquest estat d'ànim. Però el cas és que ara estic en un punt molt bo. 5 voltes, progressió bona, constant: 16'11, 15'45, 15'29, 15'25 i 15'09. He començat molt còmode, una mica més viu que l'últim dia. En la segona volta m'he hagut de frenar una mica perquè m'embalava (tenia moltes ganes de començar a lluitar). La tercera i quarta volta les he gaudit molt, han estat gairebé iguals, anava a un ritme bo, però no patia gens. I l'última, ha estat la més difícil. A partir del segon quilòmetre m'ha vingut a visitar el temut flat i he patit de valent: 3'47, 3'53, 3'52 i 3'35. L'últim km m'he entregat a fons, a passat a ser el més ràpid que he fet (en entrenaments) en tota la temporada.

He baixat la mitjana a 3'53"9, més de 4" més ràpid que la setmana passada i havent fetuna volta més. Amb aquests números no hauria de poder anar enlloc, però simplement són una referència que compta, només, a la Casa de Campo (circuit amb canvis de desnivell constants).

Ara toca reposar, demà fer una rodada lleugereta de recuperació i començar a pensar en Móstoles, la mitja. Baixaré de quilòmetres per no arribar carregat i confia començar a apropar-me una mica a l'estat de forma que estic buscant. De moment, sembla que vaig per bon camí.

No hay comentarios: