viernes, 31 de agosto de 2007

TENIA GANES DE FER TIRADES

Divendres, 31 d'agost

Fa tres dies que sumo quilòmetres i quilòmetres. Tot i que 18 o 19 tampoc en són tants, agafar l'hàbit de sortir al carrer i tenir clarque puc anar cap allà on vulgui, que tindré temps per tornar, és una passada. Vaig vairant de parc en parc, per no fer-ho tot massa repetitiu. Em falten encara, però, alguns quilòmetres més per poder fer la "volta de la línia 6", del metro. És una línia circular i té una estació relativament a prop de casa. Quan em toquen 22 kms o més i no vaig a la Casa de Campo a fer tests, de vegades faig aquesta enorme volta. Veus la ciutat des de diferents punts de vista...i es fa interessant.
Es clar que això no té comparació amb el que vaig fer quan vaig aterrar a Madrid, el meu primer any: per conèixer la ciutat vaig recórrer tota la xarxa de metro, des de la superfície. Primer ho feia sortint des de casa ( El Carmen, línia 5) i més endavant, quan ja no arribava, vaig haver de moure'm en transport motoritzat cap a algun punt més llunyà. Pot semblar una bestiesa, però és d'aquelles coses que m'agraden fer.
També reconec que, ara mateix, em seria molt difícil tornar-hi: entre el Gallardón i la "Espe" van ampliar la xarxa de metro d'una manera brutal...els madrilenys van quedar contents i per això tots dos repeteixen mandat.
Avui encara no m'he vestit de curt. Ho faré aquest vespre, demà descansaré.

1 comentario:

joan dijo...

Hola Sebas, no acaba de pitar el blog i no em publica res. Anims i que segueixis sumant Kms. Jo intentar'e competir a Malgrat aquest diumenge. Espero que aviat recuperis bones sensacions. Comen\o a tenir ganes de sumar i sumar quilometres, A reveure.