martes, 21 de agosto de 2007

MOLT MILLOR

Dimarts 21 d'agost

Havia d'arribar el moment. No podia ser que cada dia estigués cansat, amb les cames pesades i adolorides, no. Hi ha un moment en què has de començar a assimilar els entrenaments. Aquest moment es va produir ahir dilluns. Vaig sortir a rodar a les vuit del matí, amb més fresca, i em vaig sentir molt còmode, àgil i lleuger...com feia temps que no em sentia. Tornava del Retiro cap a casa i vaig apretar una mica per provar-me (tampoc res de l'altre món, simplement una petita acceleracíó) i vaig veure que el cos em responia bé, que no m'ofegava...Un cop acabat, mentre estirava, vaig adonar-me que ja ha començat tot. No he tornat a la Casa de Campo, l'escenari dels tests, però estic convençut que quan hi vagi (probablement diumenge), en tornaré més content que l'última vegada.

La setmana passada la vaig tancar amb 81 kms. (13 cada dia, un altre 15 i un últim 14) i aquesta tinc intenció d'apropar-me als 90. De moment, tant dilluns com dimarts n'he fet 14, així que ja anirem veient.

No hay comentarios: