lunes, 27 de agosto de 2007

JA SÓN PARAULES MAJORS

Dilluns 27 d'agost

Comença una setmana nova, en falten 13 per a la marató. En aquests dies que hi ha per endavant tinc intenció de sumar més de 100 kms, si poden ser 106, millor encara. Però l'important és afegir aquest tercer dígit, ja són paraules majors.

Fa tres setmanes que m'entreno, en una clara progressió que, de moment, estic portant força bé. Porto un cansament acumulat evident, però no vaig petat. Ara, però, comencen els entrenaments veritablement divertits: per sumar 100 kms en 6 dies, com a mínim n'hauria de fer entre 16 i 17 cada dia...i si en vull fer alguns més...més val que espavili.

Avui, per començar la setmana, n'he fet 18. Cansat, n'hauria fet menys. Tinc un lleugeríssim dolor a la natja esquerra, per damunt dels isquios. No fa molta mala pinta, però en previsió que vulgui empitjorar ja m'hi estic fent massatges.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Si al franquear una montaña en la dirección de una estrella,
el viajero se deja absorber demasiado por los problemas de la escalada,
se arriesga a olvidar cuál es la estrella que lo guía

(Antoine de Saint Exupéry)