domingo, 26 de agosto de 2007

REFLEXIONS DESPRÉS D'UN DESENCÍS

Diumenge 26 d'agost


Sempre ens podem agafar a qualsevol cicumstància o excusa que pugui justificar que les coses no surten com teníem pensat, però la meitat de les vegades ens estarem enganyant a nosaltres mateixos. Vinc de fer el test de 12.000...i ha anat d'un pèl que no em planto al 8.000. Si l'he acabat és per tossuderia, perquè penso que era el que anava a fer i que encara que no surti el que vull, no he de deixar les coses a mitges. Però les sensacions han estat dolentíssimes.


Primera volta (són de 4 kms): 15'53". Content, sempre per sota de 4', sense forçar i, alhora, sense passar-me.
Segona volta: 15'52". El temps enganya, he anat en regressió des de la pujada del tercer quilòmetre, amb 4'03 i 4'00 per acabar la volta, ofegat.
Tercera volta: 15'59". Tot és mentida. M'he anat arrossegant tota la volta, lleugerament per damunt de 4 i ho he arrglat una mica en l'últim km (3'47), que m'ha deixat un millor regust.


I quin és el problema? Que l'any passat, a aquestes alçades vaig fer 16'03, 15'33 i 15'20...48" de diferència.
Conclusió? Estic pitjor que l'any passat.
Remei? Assumir la realitat i evitar comparar les dues temporades.
Hi ha alguna llum d'esperança? I tant!!! La setmana passada vaig fer el mateix que he fet avui, amb uns temps per volta de 17'50, 16'50 i 16'10...és a dir que he millorat 2'50". No està gens malament, de fet, hi ha un progrés notable.
Per cert, tanco la setmana amb 90 kms (1.400 abdominals, que fa un tres o quatre setmanes que en faig i no havia dit res).

1 comentario:

Anónimo dijo...

Ànims germanet! Amb la teva disciplina i la teva constància pots amb Sant Sebastià i molt més!

Ara bé, "OJU" amb el nivell d'exigència (que ens coneixem): cal gaudir el camí que ens porta als nostres objectius...