domingo, 12 de agosto de 2007

PRIMERA SETMANA, OK

Diumenge 12 d'agost

Tanco la primera setmana d'entrenaments amb un somriure als llavis, content perquè em torno a sentir corredor. Un patata, però corredor. Estic fatal de forma i la calor no ajuda gens a sentir-me millor. He fet 66 kms en 6 dies (vaig descansar dimecres) i el dia que pitjor ho vaig passar va ser ahir dissabte: vaig anar a la Casa de Campo, on faig els "entrenaments de qualitat". Al cerro Garabitas hi ha un circuit de quatre kms, amb els punts marcats, i des que vaig arribar a Madrid, l'any 2003, hi he anat amb freqüència. Com deia, ahir va ser el primer dia de la temporada que m'hi vaig acostar. Vaig fer només dues voltes: la primera, molt lenta (+-4'47"), em va servir per temptejar el terreny...en la segona vaig voler alleugerir una mica el ritme i va ser aleshores quan van arribar els problemes (+-4'10") suor freda, boca totalment seca, mareig...Però, què em pensava, sinó? És el que hi ha. A partir d'aquí, ja tinc una primera referència. Ara, a millorar-la.

Els 66 kms d'aquesta setmana 16 igualen la xifra que vaig fer la mateixa setmana 16 de la temporada passada (vaig pel bon camí). Hauré d'estar atent, perquè fa un any vaig agafar un refredat tal dia com avui i vaig haver de fer un retrocés en els entrenaments per haver-me de quedar al llit: Si tot va bé, en la setmana que demà comença espero poder superar amb escreix els 33 kms de la setmana 15 de 2006.

A banda del refredat, també hauré d'anar amb compte amb les lesions, molt habituals en els meus diferents tendons, al començament de les temporades. Jo sóc d'aquells que estiren més aviat poc...i al final es paga, clar. Un dels compromisos que m'he fet aquesta vegada és millorar aquest aspecte: és millor perdre deu minuts al dia que no deixar escapar una temporada...Així que toca cuidar-se.

No hay comentarios: