martes, 30 de octubre de 2007

EM COSTA RECUPERAR-ME DE LES MITGES

Dimarts, 30 d'octubre

"Això abans no em passava"...comença a ser una frase massa habitual, com a mínim aquesta temporada. Jo tenia un any bo i un altre de dolent, per culpa de les lesions. Ara, ni m'acabo de lesionar ni acabo d'aconseguir un bon temps. Mentrestant, després de cada cursa estic dos o tres dies que no funciono, que les cames em fan figa, que tinc dolors per tot arreu i que em costa tornar a córrer a ritme.

Fa dos dies que m'arrossego, fent 14/15 kms. Demà m'agradaria fer-ne 18 o 20, però no tinc clar acabar fent-ho. M'agradaria anar a un ritme més viu, però no ho sé. Dijous seré a Barcelona, inicialment tenia la idea d'anar a la Cursa de l'Amistat (grans records, Joan...) però tenint en compte que comença amb una baixada terrible (se surt del castell de Montjuïc i s'arriba al Tibidabo) i que no estic del tot recuperat de la sobrecàrrega al soli, acabaré fent una tirada llarga a les Aigües.

1 comentario:

joan dijo...

Doncs Sebas, no se que fer. Jo voldria correr pero em feia gracia intentar guanyar-te. Per altra banda hauria de fer series de 1000 i estic dubtant entre intentar una victòria a la cursa sempre contant que no hi hagi ningu bo, per agafar moral que no esta molt alta, o fer les maleides series.
Per altra banda, queda 1 dia per fer la inscripcio a Donosti a preu baix; volia intentar si la organitzacio m'invitava pero no recordo els temps d'altres anys.
Be neng, parlem i a veure si t'animes a fer l'Amistat. Corren possibles rivals teus de les Aigues(Carlos, Pablo?...).Fins ara.