miércoles, 3 de octubre de 2007

ENTRENAMENTS SOTA LA PLUJA

Dimecres, 3 d'octubre

Arriba el mes d'octubre i ho fa amb una bona colla de núvols carregats, que deixen anar aigua sense parar. Això és el que està passant des de dilluns. Al començament és força molest, un està acostumat a córrer amb la calor de l'estiu, buscant la fresca del matí, i de cop i volta es troba amb un aiguat rere un altre. Sona el desperatdor a primera hora del matí, aixeques la persiana, veus que no para de ploure i ajornes la sortida al carrer. Busques una estona en què no plogui i comences a canviar la dinàmica dels entrenaments. Però passen els dies i t'adones que no pots seguir d'aquesta manera. La decisió la vaig prendre ahir, justament ahir que havia de fer 21 kms. Vaig arribar a casa xop de dalt a baix. Com a mínim em queda la satisfacció d'haver fet la feina. D'aquí a uns dies, quan m'hi hagi acostumat, ja no serà tan problema. Però això serà d'aquí a uns dies...avui encara no he sortit: em fa un pal!!!

No hay comentarios: