jueves, 25 de octubre de 2007

PRIMERA TIRADA LLARGA

Dijous, 25 d'octubre

M'he anat recuperant de la mitja (tres dies, 43 kms) i avui he fet una tirada llarga. La primera de la temporada. Han estat 27 kms en 1h 56', a dos quarts de vuit del matí. M'he trobat bé, lleuger, àgil...però no he anat ràpid, el ritme l'he volgut mantenir suau. Ara bé, el bessó i els isquios sembla que fan una mica el tonto i em recorda a quan em vaig lesionar fa dues temporades...Per si de cas, a banda d'estirar, m'estic fent massatges a la zona.

Estic més animat que fa unes setmanes. Espero que Mollerussa acabi sent un punt d'inflexió. Amb aquest esperit m'entreno ara mateix i m'intento agafar a alguna cosa. Diumenge vinent torno a córrer una mitja, a Valdemoro. No estic pendent de la marca, no em preocupa M'han dit que és plana, però tenint en compte que hi arribaré havent fet avui els 27, no m'ho agafo com una referència important (està clar que li faré cas només en el cas que aconsegueixi un bon temps...una mica de morro, ho reconec, però les coses són així.)

No hay comentarios: