martes, 23 de octubre de 2007

CATORZE A CATORZE, PER RECUPERAR-ME

Dimarts, 23 d'octubre

Després de la Mitja de Móstoles, fa tres setmanes, vaig sumar molts kms en només tres dies, malgrat que tenia múltiples dolors musculars en forma d'agulletes. Em va costar recuperar-me i no vaig córrer a gust fins divendres. Per evitar que es repeteixi, ara he fet 14 kms suaus els dos dies d'aquesta setmana. Tinc una petita sobrecàrrega muscular al bessó de la cama esquerra, a banda dels problemes als isquitibials de la mateixa, que no desapareixen.

És una obvietat, d'acord, però quan miro el calendari m'adono que cada cop queda menys...i ara només 5 setmanes. Des d'abans de l'estiu que ja tenim allotjament i el vol me'l vaig agafar fa un mes. Ara queda un pas més, que és el d'inscriure'm a la cursa. Ho faré en els pròxims dies. Sempre som a temps de fer-nos enrere, però quantes més coses tens, més il.lusió et fa, més et batega el cor, més ganes tens que arribi el moment. Però que tampoc passi massa ràpid, que m'ha de donar temps a pujar un punt més de forma. En dues o tres setmanes hauria d'apropar-me a un nivell òptim.

No hay comentarios: