lunes, 15 de octubre de 2007

NO NEWS GOOD NEWS? NOT ALWAYS

Dilluns, 15 d'octubre

He estat uns dies sense escriure, no han estat gaires, però deu ser cert que quan les coses no rutllen se'm treuen les ganes d'afrontar la pàgina en blanc. Dijous passat vaig anar cap a la Casa de Campo i en vaig tornar decebut...Hi anava encara amb agulletes de la mitja marató de Móstoles i em posava a córrer abans de les vuit del matí: massa aviat, tot plegat. Vaig aguantar tres voltes, en progressió, sí, però a un ritme que feia riure. Al final de la segona ja vaig decidir que no faria l'entrenament previst, que ho canviaria per una rodada a ritme més o menys exigent. Vaig fer 20 kms. Divendres, dissabte i diumenge vaig fer tirades de 18, 23 i 18 respectivament i, avui, ja em trobo molt millor. He decidit aprofitar que aquest cap de setmana vaig a Barcelona per córrer a Mollerussa. Em vull treure una espina...tot i que intentaré no prendre-m'ho com una cosa definitiva. No estic en forma, no com l'any passat. Ho assumeixo i punt. Però no ho deixo córrer, seguiré intentant-ho i el dia D sortiré a donar-ho tot, a veure si sona la flauta.
De moment, aquesta setmana baixaré de quilòmetres: la passada la vaig tancar amb 132.

No hay comentarios: