viernes, 5 de octubre de 2007

CANVIS DE RITME

Divendres, 5 d'octubre

Tres dies tranquil.lets els que he passat. En una setmana de baixada o en una setmana de cursa, la rebaixa de quilòmetres s'agraeix. Feia tants dies que estava corrent 18, 20 o més kms, que estar-ne fent 15 o 16 és un relax total. Avui he anat a un altre parc, la "Quinta de los Molinos": és a un quart d'hora de casa i està molt bé perquè té pujades i baixades. Anys enrere hi anava sovint, però ho vaig deixar. Els únics canvis de ritme, en forma de fartlek, que vaig fer la temporada passada, els vaig fer allà...Avui, no ha estat un fartlek, però he fet una volta curta ràpida: 4'56. Ja tinc una nova referència, que espero que m'animi a intentar superar-me i fer alguns canvis de ritme exigents, que sempre vénen bé.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Buenas,

sóc jordi Antolí, jordi musgo.

M´he estat mirant el teu blog i sols vull encoratjar-te a seguir lluitant i entrenant fort per a aconseguir el teu repte.
La meva situació actual ja saps quina és però aq. setmana he tornat a entrenar i planificaré la temporada. Probablement correré la marató de Sevilla o València. Si puc, half ironman de lisboa (abril, al final) i al Juliol, el gran repte: Ironman de Klagenfurt (Àustria ).
et mantindré informat.

una abraçada amic,

Jordi

espero q