domingo, 28 de octubre de 2007

SALVAT, DE MOMENT. VALDEMORO, DUR

Diumenge, 28 d'octubre

Era dijous, el dia després de la tirada llarga, que anava gairebé coixejant. La combinació massatges-gel i córrer sobre terra durant dos dies sencers va funcionar i el soli es va anar curant. Entenc que hauria estat més prudent no anar a Valdemoro a córrer una mitja, lògicament sobre asfalt, i quedar-me a la Casa de Campo rodant suau. Però les bones sensacions i les ganes van poder molt més. Així que m'he tirat a la piscina.

Per telèfon m'havien dit que a Valdemoro hi havia un circuit totalment pla...però ja sabem que ens enganyen sempre. M'hauria d'haver assegurat amb altres fonts, alienes a l'organització, perquè tenia l'alternativa d'anar a la Mitja de Villaverde (Leganés), que, avui sí, m''han assegurat que és menys dura que aquesta. Hi ha molts tobogans, curts però amb un fort pendent, un trenca-cames. De gent no n'hi havia gaire. S'ha format un primer grup de 4 corredors, un altre de dos i un tercer on anàvem 25 tios. M'he trobat molt bé, he anat tirant del grup a estones, com a Mollerussa. Al pas per la primera de les dues voltes ja ens havíem quedat 7 atletes, però allà s'ha trencat el que quedava de grup. Aquest és el moment clau, per a mi: decidir si apretes i forces una mica per mantenir-te amb els que se'n van o anar fent amb els que pateixen. Després d'un intent poc convincent de seguir el viatge endavant, he optat per la segona opció i m'he quedat amb 2 locals i una llebre. M'he recuperat i he agafat el ritme una altra vegada. Al km. 17 he fet un petit canvi i me n'he anat sol. No he pogut enganxar el primer corredor que em precedia, però he gaudit apretant i patint de valent els últims 4.000 metres. Temps final: 1h 17'13", 22" més lent que a Mollerussa, però en unes condicions més complicades. Desena posició...mai m'ha preocupat gaire però sempre motiva una mica. I sensacions bones, força bones. Sap greu perquè no sóc el de l'any passat, però estic lluitant bé.

Si no em lesiono en aquest últim mes, a Donostia hi arribaré amb menys ritme que l'any passat, però més quilòmetres i més competició. No veig la marca per enlloc, però puc lluitar per estar sobre els 2-37.

No hay comentarios: