martes, 17 de julio de 2007

LES VACANCES TAMBÉ FORMEN PART DE LA PREPARACIÓ

Dimarts 17 de juliol

Benvinguts tots, a aquesta aventura que inicio avui. Es tracta d'una aventura que té un final definit: 25 de novembre de 2007, el dia de la Marató de Donostia. La fita és baixar de 2-35' i superar la meva millor marca, de 2-35'58" que vaig aconseguir la temporada passada al mateix escenari.
Després de molt de temps m'he decidit a escriure tot el que em passa pel cap cada cop que surto a córrer. És la meva passió, des de fa molts anys. Sóc d'aquells que gaudeixen quan es posen les vambes i pateixen quan una lesió, la feina o altres circumstàncies els ho impedeixen.
Avui ha estat l'últim dia d'entrenament. Avui començo el descans, un descans que ha de servir per trencar amb la rutina dels últims mesos, així com per carregar les piles de cara als durs mesos que m'esperen.
De moment, els 11 kms d'aquest matí m'han deixat una bona sensació al cos.
Demà, segur que ja ho trobaré a faltar.

No hay comentarios: