jueves, 19 de julio de 2007

CONFIRMAT: HI HA MONO

19 de juliol de 2007

No han passat encara 48 hores que ja tinc mono de córrer. Els primers dies de les vacances són els que costen més no sortir al carrer...sobretot si un encara no se'n va de casa. A mi encara em falten alguns dies per iniciar un viatge a Grècia, no serà fins al dia 26, així que hauré d'aguantar.

En l'espera, el que faig, és preparar una mínima taula d'entrenaments...lògicament, per quan torni. Però els meus plans d'entrenament tenen pocs secrets. Sumo quilòmetres progressivament, alguns dies amb canvis de ritme, però no faig sèries. Mai. O gairebé mai.
De petit m'entrenava al Cornellà Atlètic, amb el Victoriano Gómez i tot i que allà vaig descobrir aquest univers atlètic que tant m'apassiona, també vaig patir la bogeria de les sèries. Ara, intento evitar-les.

El primer dia d'entrenament serà el 6 d'agost....faltaran 16 setmanes per a la marató.

A Sant Sebastià ja hi he anat diverses vegades. Vam començar fa molts anys, amb la colla, de les Aigües. Al començament ens hi apuntàvem bastants i la majoria corríem. Amb el temps, les circusmtàncies han anat canviant i ara som menys corredors que acompanyants. La previsió per aquesta tardor és que serem 3 o 4. El Joan, el Josep Maria i jo...guardem una plaça amb l'esperança que el Marc s'animi.

No hay comentarios: